Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~lithi | użytkownik

imię i nazwisko adresBP zarejestrowany06.06.2008 @18:05:23 ostatnio na stronie16.01.2013 @09:56:26

Życie nie jest lepsze ani gorsze od naszych marzeń, jest tylko zupełnie inne

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty20 komentarze1177 posty na forum0

komputer / sprzęt
stary i zepsuty, wszystkie zdjęcia robione starym kompaktem sony

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Tantarian    07.02.2010 @10:01:04
Dzięki za komentarz.
~dustrial    04.02.2010 @23:11:19
Bardzo mi milo, dzieki!
_______
Jestem wesołym i rozmownym młodzieńcem, ożywionym wyłącznie szlachetnymi myślami...
~fany    04.02.2010 @00:43:15
wszystko można ukazać w sposób pozytywny =]

pzdr dla bialczanki
_______
Rób to co Kochasz, Kochaj to co robisz ...
~TYSKAAA    12.01.2010 @14:56:51
tez mi sie tak wydaje ale tak było na zdj i nie chciałam nic zmieniać.... dziekuje
~wlodekp    12.01.2010 @14:28:56
dzieki, super foty, do zoo
~ola44    13.12.2009 @18:19:31
takie miało być
~rosario    25.11.2009 @20:41:06
dziękuję za miłe słowa, pozdrawiam serdecznie
~sierra    18.11.2009 @23:30:18
diekuje i pozdrawiam ;]
~Anbyr    25.09.2009 @22:51:41
Bardzo dziękuję
~staydark    20.09.2009 @20:29:34
Dziękuję Ci. Pozdrawiam!
~q4il    08.06.2009 @14:11:57
dzięki ;]
_______
iGrafArt.home.pl
~cruiser21    08.06.2009 @09:55:41
dzięki pozdro :-d
_______
Fotografując opowiadamy także o sobie.

Każda ocena to dar - warto obdarowywać
~fabrykadrwin    31.05.2009 @12:42:58
Dzięki dzięki, szczerze mówiąc, jedno z kilku zdjęć które się udały jako tako
_______
"czasem sobie myślę - Kurwa! a dlaczego ja tego nie wymyśliłem tak fajnie?!" Grabaż o piosenkach zespołu Happysad.
~90boston    18.05.2009 @00:24:01
Dzięki, postaram się. Acha, i ja też jestem płci żeńskiej. To tak w razie przyszłych komentarzy. :P
_______
Love is a bed full of blues
~ktokolwiek1    17.05.2009 @21:51:51
dzięki, miło mi Pozdrawiam
_______
to mówiłem ja, ignorant
~molly12    20.04.2009 @11:46:11
dziekuje i pozdrawiam
_______
"the more I get to know people, the more I like animals"
"pozostajemy na zawsze odpowiedzialni za to co oswoimy"
~dustrial    11.04.2009 @23:22:45
Tak czy tak dzieki za wejscie i wesolych, zdrowych Swiatek!
_______
Jestem wesołym i rozmownym młodzieńcem, ożywionym wyłącznie szlachetnymi myślami...
~dustrial    05.04.2009 @11:34:25
dzieki!
_______
Jestem wesołym i rozmownym młodzieńcem, ożywionym wyłącznie szlachetnymi myślami...
~meegi90    04.04.2009 @22:00:36
Obok budynku stoi Nowy szpital także popsułby całą fotografię
_______
" Staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył ." Robert Bresson .
~MalCha    27.03.2009 @23:29:46
dziękówa
~anothervision    16.03.2009 @12:13:19
dziękuję
~fanatycyflow    14.03.2009 @20:10:13
racje masz, aczkolwiek robie zdjęcia wszystkiemu co mam pod ręką więc nawet zegarek został uchwycony ,
ale dziekuję za szczerą opinię. ;D
-RandomHero    12.02.2009 @11:05:36
hahaha... no nie bardzo najlepsze! ;]
dla mnie wcześniejsze jest o niebo lepsze od tego! ;p
ale jak se chcesz Katarzyno! ;D
~lifeishard    06.02.2009 @20:06:09
z tej strony Claaudiaxdd.
znów zmieniiłam adres digarta, z powodu nieproszonych gości (;
dodaję.)
~MalCha    22.12.2008 @22:02:05
Gorące życzenia świąteczne
Składają wszystkie Aniołki (prawie) grzeczne.
Zdrowia, szczęścia, powodzenia to najszczersze Aniołka życzenia
By Wam wszystko pasowało, by kłopotów było mało,
Byście zawsze byli zdrowi, by problemy były z głowy
Tak więc szczęścia w Nowy Rok i Wesołych ciepłych Świat ! ! !
- życzy Gosia
1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt